فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ شب عشق ما






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

امروز سه شنبه 26 دی 91

الان که دارم مینویسم آقایی خوبم پیشمه.

به قول خودش فاصلمون از چند کیلومتر به دو قدم رسیده

احساس آرامش خاصی دارم همراه با دلهره

چه روزایی انتظار این لحظه هارو کشیدیم

هر شب با فکر این که کنار همیم میخوابیدیم اما الان...

خیلی روزای خوبیه بهترین خاطراتمونه واسه همیشه میمونه تو ذهنمون

.

.

.

امروز کلی خندیدیم خیلی حال داد عزیزم

وقتی تو پیشمی همه دنیا ماله منه قربونت برم عشق من عاشقتم

خیلی دوستت دارم خیلیییییییییی خیلیییییییییییییییی



دیدن لبخند هر روز تو/گرفتن دستان گرم تو

راه رفتن بازوبه بازو به کنار تو/ این است تنها ارزوی من

رویای شب های من دوستت دارم

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 23:40 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت